Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
X19 Bertone is van 1972, toen werd de Spider ook nog gemaakt blijkbaar.
Nog net, de 850 Spider is in 1972 uit productie gegaan. Maar qua design was de 850 toen bijna 10 jaar oud. Daar was de X 1/9, die echt cutting edge was, niet op gebaseerd door Bertone.
nieuwe wagen van schoonmoeder ... ze weet ongeveer wat ze wil (SUV en budget) en daarna laat ze alles maar aan mij over , het ging uiteindelijk tussen een CX-3 , de Countryman en deze 500X ... maar de Fiat heeft het pleidooi dus gewonnen
Tja, het zal een gedacht zijn. Het leek mij of de inspiratie van de Spider kwam. Ik weet niet wie die ontwikkeld heeft maar ik zie er toch wel wat Bertone in.
Die mannen hebben toch echt wel prachtige auto's gemaakt, spijtig dat de techniek het nogal eens liet afweten.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
knap karreke, imo geslaagder dan de countryman, alleen maar hopen dat'em mechansch even goed is als een jap, maar dat moet elke eigenaar van een europeaan
knap karreke, imo geslaagder dan de countryman, alleen maar hopen dat'em mechansch even goed is als een jap, maar dat moet elke eigenaar van een europeaan
De CX-3 reed zalig, ik zat er geweldig in, mooie afwerking en een lekker dikke 2.0 , maar m'n schoonmoeder had er geen klik mee . De Countryman voelde echt als een dikke comfortabele Duits aan , maar vrij lomp en zwaar , totaal geen MINI gevoel mee ... De 500X heeft "maar" een 1.0 / 120pk , maar is echt leuk om mee te rijden , sportief rijden gaat em echt goed af , ik schat de aandrijflijn zelfs fijner in dan de 1.5 / 136 in onze MINI ...
Heb dezelfde ervaring met de 1.0 in de 500X. Beste 1.0 waar ik al mee gereden heb (ervaring met die van VW en die van Ford). Blokje is enorm 'eager', niet vies van toeren en maakt echt een leuk geluidje.
De 1.3 met 150pk en DCT is een héél andere auto, voelt enorm veel volwassener en minder speels aan.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Tja, het zal een gedacht zijn. Het leek mij of de inspiratie van de Spider kwam. Ik weet niet wie die ontwikkeld heeft maar ik zie er toch wel wat Bertone in.
Die mannen hebben toch echt wel prachtige auto's gemaakt, spijtig dat de techniek het nogal eens liet afweten.
850 Spider was ook van Bertone. Maar tussen een wat bijeengeraapte cabriolet uit de jaren 60 en een targa met middenmotor die als halo car ontwikkeld was (de X 1/9 was van oorsprong een concept car) zie ik nu toch niet zo veel gelijkenis.
850 Spider was ook van Bertone. Maar tussen een wat bijeengeraapte cabriolet uit de jaren 60 en een targa met middenmotor die als halo car ontwikkeld was (de X 1/9 was van oorsprong een concept car) zie ik nu toch niet zo veel gelijkenis.
Ik sprak enkel dat zijn kontje er mij aan deed denken hé Peba, de rest niet
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
perzen, en als je binnenkeek zag je de kwaliteit (prijs) van de voetmatten met een beetje geoefend oog...was dikwijls wat meer als oem...maar nu vooral retro tuurlijk
Comment