Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
    vraagje:

Op onze S van 2010 met Xenons staat er al dagrijverlichting.
    Nu er is geen verschil tussen dagrijverlichting (schakelaar staat op stand A van automatisch) en gewoon met uw dimlichten rondrijden.
    Is dat normaal?
    Ik zou als dagrijverlichting verwachten dat enkel die kleine standlichten onderaan zouden branden.
    Is dat aan te passen? Al dan niet door de garage via zijn computer?
    Geen idee of dat aan te passen is, maar ja, dat beschouwt MINI als dagrijverlichting

Ik heb dat in de boordcomputer dan ook veranderd naar automatische inschakeling door de lichtsensor, lijkt me nuttiger.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Past ineens binnen het paasthema...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Zo aub,

Dan enkel nog JCW kuipkes, zwarte verstralers en dichter tegen moeder aarde...

In een verder stadium, achterbank weg en kofferruimte verlengen, zwarte halve rolkooi erin en oranje 6puntsgordels

Ja, graag!
          Dat is vet holala! Ik zou de omranding van de grille ook nog in het oranje steken.

Comment

• Stanceworks Mini Clubman met Rotiform wheels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Van mijn vriendin, ze is wat Mini-gek
              Kan haar geen ongelijk geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten

Eigenlijk wou ik een oud minitje om mee te leren rijden (vond het ten eerste mooier en kwas daar al content genoeg mee geweest), echter ouders vonden het niet verantwoord en veilig genoeg, wat ik wel begreep. Enfin, in normaal verkeer in stedelijke omgevingen en gewestwegen enzo is het een erg vlot autootje, eens op de autostrade veranderen de zaken drastisch. Hernemingen lijken eeuwig te duren en het verbruik boven de 120km/h lijkt exponentieel te stijgen. Ondertussen heeft mijn broer er ook mee leren rijden en ons gemiddeld verbruik ligt rond de 7 L, wat eigenlijk niet hoort voor een mini diesel met slechts 90pk. (We doen veel autostrade). Achteraf bekeken hadden we beter voor een benzine one gegaan of cooper. Maar omdat ik vrij veel km ging doen diesel gekozen, spijtig genoeg bestond er toen nog geen cooper D, ik vermoed dat die een pak zuiniger is op autostrades.

Wegens familiale redenen rijbewijs behaald op 3 maanden en idd leren rijden met de 'een oud' 'classic minitje en rij er na meer dan 4 jaar nog steeds mee rond
                Ze hebben mij meer dan eens gezegd 'als je daarmee kan rijden, kan je met alles rijden' en ik begin eerlijk gezegd te geloven dat het waar is

There is just no such fun as driving a classic Mini...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
                  Wegens familiale redenen rijbewijs behaald op 3 maanden en idd leren rijden met de 'een oud' 'classic minitje en rij er na meer dan 4 jaar nog steeds mee rond
                  Ze hebben mij meer dan eens gezegd 'als je daarmee kan rijden, kan je met alles rijden' en ik begin eerlijk gezegd te geloven dat het waar is

Ah super
                  Ergens vreet het nog wat dat ik geen oud minitje mocht kopen, ik heb nu een van de eerste generatie 'nieuwe mini's', die uiteindelijk, na alle nieuwe braaksels van mini tegenwoordig er best nog leuk uit ziet! Kreeg tijdje terug telefoon van mini klantendienst ofzo om te vragen of ik eventueel geïnteresseerd was in een testritdag met de clubman en enkele andere nieuwere modellen, kheb gevraagd of ik eerlijk mocht zijn en gezegd dat ik hun nieuwe modellen aarslelijk vind meisje aan telefoon moest ook keer lachen en zei dat ik niet de eerste was die daar zo over dacht :'). Mini's moeten mini's blijven imo.

Enfin, khoop ooit toch eens e keer een ritje in een classic mini te kunnen versieren :p

Comment

• Vandaag m'n Clubman binnengestoken bij de dealer voor enkele afleverfoutjes weg te werken.
                    In de showroom stond daar een 50 years Mini Clubman Hampton edition.
                    Wat een zalige kleurencombo, zowel exterieur als interieur

Kleur is niet zwart maar een heel donkerblauw metallic. Echt mooi!

Heb ondertussen ook een testrit aangevraagd voor de 7e mei met een SD. Ben benieuwd
                    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• vanaf 4:48

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten

Das idd een pretje om mee te rijden! Binnenkort rij ik ook met eentje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                          Heb onlangs met een mini one d gereden en kan dit alleen maar beamen.
                          Naar mijn mening een van de beste auto's om mee te leren rijden.
                          ik dacht nooit dat amper 90 pk zo leuk kon zijn.
                          Nee ik ook niet! Kheb nu een dikke maand mijn nieuwe One D, en ik ben er heel content van! Rijdt vlotjes, wel redelijk hard met de velgen en runflats, maar het blijft een sportief autotje he! Kzou geen andere meer willen

Comment

• rij nu ook sinds zaterdag met m'n nieuwe Clubman D.
                            Ik moet toch zeggen dat die helemaal anders rijdt dan de Cooper D die ik vorig jaar eens meegekregen heb voor een testrit.

Veel minder lawaaierig en hangt veel korter aan de gas. Tot 3500rpm of zo vergeet je weleens dat het een diesel is
                            Daarboven is het natuurlijk uit met de pret,maar met een diesel moet je daar ook niet echt zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                              Vandaag m'n Clubman binnengestoken bij de dealer voor enkele afleverfoutjes weg te werken.
                              In de showroom stond daar een 50 years Mini Clubman Hampton edition.
                              Wat een zalige kleurencombo, zowel exterieur als interieur

Kleur is niet zwart maar een heel donkerblauw metallic. Echt mooi!

Heb ondertussen ook een testrit aangevraagd voor de 7e mei met een SD. Ben benieuwd
                              Zeer mooi! Aparte velg precies! Komt deze kleur overeen met Astro Black?
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door myradio Bekijk Berichten
                                Das idd een pretje om mee te rijden! Binnenkort rij ik ook met eentje!
                                Heb het willen zien, wel echt super met dat aanhangwagentje achteraan

Comment

• Heeft er iemand ervaring met de dakdragers voor mini cooper bj2010?
                                  Schade aan het dak of dergelijke? Geen last van korte afstand tussen de dragers door het korte dakje?

Alvast bedankt!

Comment

• Hierzie m'n Ex staat weer te koop....
                                    Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Dan heeft hij 'm toch te koop gezet na dat hij een cilinder heeft kapot gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-o-m Bekijk Berichten
                                      Heeft er iemand ervaring met de dakdragers voor mini cooper bj2010?
                                      Schade aan het dak of dergelijke? Geen last van korte afstand tussen de dragers door het korte dakje?

Alvast bedankt!
                                      Ik heb ze op mijn Clubman, die zijn wel iet breder maar verder identiek.
                                      Het plaatsen en verwijderen is niet zo simpel de eerste keren, maar ze zijn oerdegelijk en zitten muurvast. De korte afstand is geen probleem, zoals ik al zij ze zitten goed vast en bewegen niet, ook rol of windgeluiden zijn amper te horen

Ik zou je wel aanraden om ze met 2 te plaatsen/verwijderen om beschadigingen aan het dak te voorkomen, ik heb een kras van een cm of 2 aan een kant maar dat kan wel gepolierd worden.

Comment

• Ja die Hampton heeft echt een heel mooie kleur, die velgen zijn ook heel speciaal zeg!
                                        En vanbinnen de zetels en de lijstjes, super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                          Zeer mooi! Aparte velg precies! Komt deze kleur overeen met Astro Black?
                                          Van de website:
                                          Koetswerkkleuren: Reef Blue Metallic, Eclipse Grey Metallic, Midnight Black Metallic, Pepper White. Kleuren voor dak en C-stijlen:Jet Black, Pure Silver. Lichtmetalen velgen: 17” Twin Spoke in zwart of zilver met omlijning in Damson Red.

Dat Reef Blue Metallic vind ik echt een schitterend kleur!
                                          Velgen zijn ook speciaal voor dit model denk ik.
                                          Het hart heeft dezelfde kleur als de stiksels en kleuraccenten in het interieur.

Comment

Working...
                                          X