Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Naar't schijnt zijn er nog maar 500 exemplaren gemaakt sinds oprichting. Ik heb er toch al 'n tiental verschillende in't echt mogen aanschouwen of zien rijden anders
Zelfs mijn lief is Wiesmann-lover!! Als ze de Lotto wint, gaat ze direct om ene, zegt ze...
Tis alvast makkelijk, want in dezelfde garage waar ik dan om mijne Lotus zal gaan
Naar't schijnt zijn er nog maar 500 exemplaren gemaakt sinds oprichting. Ik heb er toch al 'n tiental verschillende in't echt mogen aanschouwen of zien rijden anders
Zelfs mijn lief is Wiesmann-lover!! Als ze de Lotto wint, gaat ze direct om ene, zegt ze...
Tis alvast makkelijk, want in dezelfde garage waar ik dan om mijne Lotus zal gaan
FKM . Er zijn inderdaad 500 Roadsters gemaakt sinds hun bestaan. Die wagen wordt geleverd in een uniek kleurenpatroon, full option. Je kan erop bieden, en de winst gaat naar een goed doel.
Comment