Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Iemand een idee waar de facelift geproduceerd wordt? Zuid Afrika of Bremen?
    Op beide plaatsen. Toevallig stond er naast mijne op de afleverparking een C exemplaar uit Zuid-Afrika, stond toch op het productieformulier wat op de ruit hing. Verkoper zei dat er iets gescheeld had in Duitsland en er vertraging was met de C. Ik heb er niet met aandacht naar geluisterd omdat ik meer met mijn nieuwe aanwinst bezig was

Maar als je wil kan ik het donderdag wel eens vragen hoe het juist zit?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Normaal komen de breaks (s205) altijd uit Bremen, de sedans kunnen van beide fabrieken komen.

Vandaag trouwens een eerste keer een facelift-versie ik het wild gezien. Ik had het opgemerkt aan de velgen... voor de rest moet je al goed kijken.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• 6500 nieuwe onderdelen is toch anders niet niks Maar het siert Mercedes dat er telkens aan het uiterlijk weinig verandert, iets wat mooi is moet je ook zo laten

De enige doorgedreven uiterlijk facelift van de laatste jaren was die van de vorige E-klasse en dat was ook wel echt nodig imo, de PFL kreeg pakken kritiek.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Iemand al aan het rijden met zijn nieuwe C-Klasse? Hoe bevalt hij? Ik mag mijnen C220d break gaan halen donderdag! Nog 2x slapen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zyves Bekijk Berichten
              Iemand al aan het rijden met zijn nieuwe C-Klasse? Hoe bevalt hij? Ik mag mijnen C220d break gaan halen donderdag! Nog 2x slapen :-)
              Proficiat, je zult wss 1 van de eerste zijn die deze in ontvangst zal nemen. Meesten die ik ken hebben hem nog niet. Ik was de eerste order die een c43 bestelde in België dus zullen er ook nog geen c43 rondrijden tenzij uit Duitsland geïmporteerd. Mijne nog steeds productie voorzien half september.

Comment

• Slechte foto's was donker in depot. Maar kon niet laten om al eens te gaan zien.

Comment

• Nice, toch nog voor diesel gekozen?

Comment

• eerlijk gezegd... ik beklaag mij de keuze voor benzine onlangs... had wel anders geweest indien het een V8 was maar als 4 cilinder kies ik toch voor diesel indien ik terug kon keren in tijd
                    lets have some more member berries

Comment

• Mja, ik doe toch 30k a 40k km's per jaar, dus ik dacht dat het dan nog interessant was. Binnen 4 jaar lonkt de EQC wel naar mij :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        eerlijk gezegd... ik beklaag mij de keuze voor benzine onlangs... had wel anders geweest indien het een V8 was maar als 4 cilinder kies ik toch voor diesel indien ik terug kon keren in tijd
                        Je gaat niet alleen zijn.

Comment

• volgens mijn garagist is de her verkoopwaarde van een diesel echt een ramp momenteel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

volgens mijn garagist is de her verkoopwaarde van een diesel echt een ramp momenteel.
                            Klopt! Daarom dat ik zo snel was om de mijn GLA aan een mooie prijs van de hand te doen, was gelukkig wel al een Euro 6, zou anders ook niet gelukt zijn imo.

Comment

Proficiat, je zult wss 1 van de eerste zijn die deze in ontvangst zal nemen. Meesten die ik ken hebben hem nog niet. Ik was de eerste order die een c43 bestelde in België dus zullen er ook nog geen c43 rondrijden tenzij uit Duitsland geïmporteerd. Mijne nog steeds productie voorzien half september.
                              Proficiat hoor...ik begrijp wel niet goed hoe er eigenlijk al nieuwe modellen zijn terwijl ik al van vorig jaar november aan het wachten ben op mijn c350e...ik zit eigenlijk al met een oud model nog voor ik hem heb....
                              mijn mercedes logboek

Dodge Ram sport - Mercedes C180 - Vw golf V - Nissan 100NX - Honda Civic

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ramden Bekijk Berichten

Proficiat hoor...ik begrijp wel niet goed hoe er eigenlijk al nieuwe modellen zijn terwijl ik al van vorig jaar november aan het wachten ben op mijn c350e...ik zit eigenlijk al met een oud model nog voor ik hem heb....
                                Zou ik niet mee kunnen lachen met zoiets moest je idd de nieuwe niet krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Zou ik niet mee kunnen lachen met zoiets moest je idd de nieuwe niet krijgen.
                                  Een facelift model zal ik zeker niet krijgen aangezien ik een benzine hybride heb besteld en de facelift heeft deze motorisatie niet...
                                  ik wist toen ik hem bestelde dat er een facelift aankwam, maar dat hij later dan de facelift zou geleverd worden, daar kan ik idd niet mee lachen...
                                  mijn mercedes logboek

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

Een facelift model zal ik zeker niet krijgen aangezien ik een benzine hybride heb besteld en de facelift heeft deze motorisatie niet...
                                    ik wist toen ik hem bestelde dat er een facelift aankwam, maar dat hij later dan de facelift zou geleverd worden, daar kan ik idd niet mee lachen...
                                    Later? Wordt voortdurend uitgesteld, mijne zou nu pas begin november geleverd worden...

Comment

Ben je daar zeker van? Op een productielijn gaan ze geen pre-facelift en facelift samen laten lopen. Ik heb mijn Audi A3 indertijd ook besteld als pre-facelift, maar door bepaalde opties zat daar een lange levertijd op. Ik heb uiteindelijk gewoon de facelift gehad, aangezien ze een harde switch maken in een fabriek. Geen 2 versies door elkaar.

Volgens mij moet je zo lang wachten omdat er nog geen hybride van de facelift is, en ga je een facelift krijgen eens die beschikbaar is. Denk ik.

Comment

Net eens bekeken, en zo'n C43 is echt wel een dikke ketel! Wel hoge co2-uitstoot, wat weer nadelig is voor de taxen. Maar vergeleken met de pre-facelift wel veel dikker geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Ben je daar zeker van? Op een productielijn gaan ze geen pre-facelift en facelift samen laten lopen. Ik heb mijn Audi A3 indertijd ook besteld als pre-facelift, maar door bepaalde opties zat daar een lange levertijd op. Ik heb uiteindelijk gewoon de facelift gehad, aangezien ze een harde switch maken in een fabriek. Geen 2 versies door elkaar.

Volgens mij moet je zo lang wachten omdat er nog geen hybride van de facelift is, en ga je een facelift krijgen eens die beschikbaar is. Denk ik.
                                          Dan ga ik hem nooit krijgen, want er is geen benzine hybride aangekondigd...
                                          mijn mercedes logboek

Comment

Working...
                                          X