Oorspronkelijk geplaatst door BertVS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Polestar 2 (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dat klinkt veelbelovend. Wanneer leverbaar?
Comment
-
Geely's roept alle 2200 geleverde Polestar 2, terug naar de garage, wegens een softwareprobleem, met de 12V laagspanning voor de klassieke elektronica, waardoor de auto soms zelfs stopt tijdens het rijden.
Er is voorlopig nog geen oplossing voor het probleem, maar iedereen krijgt een passende (klassieke) vervangauto.
(Reuters) – Electric vehicle maker Polestar, owned by Volvo Cars and its parent China’s Geely, is recalling all new Polestar 2 cars due to a software glitch, business daily Dagens Industri (DI) said on Friday. The recall of close to 2,200 vehicles delivered so far will be made after several cars lost power and stopped […]
Electric vehicle maker Polestar, owned by Volvo Cars and its parent China's Geely, is recalling all new Polestar 2 cars due to a software glitch, business daily Dagens Industri said on Friday....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenauwtsj, waar lees je dat er nog een oplossing is?
(via beurs info, weet je vlugger problemen met auto's, als via auto sites.... https://www.finanznachrichten.de/
1 minuutje Googelen, staat intussen op +10 tal site in de wereld in alle talen.… vraag nu niet, om alles te vertalen….
https://carup.se/polestar-2-drabbad-...till-verkstad/
https://interestingengineering.com/p...pping-glitches.
“Zoals de PR-manager van Polestar, Brent Ellis, uitlegde : "We werken nu aan een oplossing en als die klaar is, weten we natuurlijk wat er moet gebeuren en zullen we alle betrokken klanten informeren."
Comment
-
OK, maar dus het probleem is al enkele weken oud, ze zeggen dat ze de klanten pas gaan informeren als er een oplossing is, en dat is dan inmiddels gebeurd blijkbaar want vrijdag zijn ze blijkbaar allemaal teruggeroepen.
Dat kan twee dingen betekenen: er is een oplossing, of het is zo ernstig dat ze allemaal meteen van de baan moeten (gelijk de boeing 737-max, die al een eeuwigheid stil staan ondertussen)
Comment
-
Deze blijkt in Nederland toch razend populair te zijn. Ondertussen zijn er al zo'n 1052 van ingeschreven tegenover slechts 72 exemplaren voor een XC40 P8 (start was later) of bijna 15 keer meer dan de Volvo mini-SUV!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ja al die ID3's die al lang besteld zijn en nu na een half jaar in een wei te staan eindelijk uitgeleverd zijn kunnen worden.
Als 2790 onwaarschijnlijk is, wat is dan de tesla model 3 in december 2019? (12053 stuks).
Kennelijk hebben ze bij VW wel niet genoeg tijd gehad om alle vijzen nog eens goed aan te draaien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenRazend populair zou ik hem nu toch niet noemen
De ID.3 is wel echt onwaarschijnlijk populair 2790 inschrijvingen in oktober en al 391 deze maand.
ID.3 zal sowieso beter verkopen met die prijszetting. Die Skoda Enyaq zal volgend jaar ook vlot over de toonbank gaan en zich gemakkelijk tussen de VW en Polestar2 nestelen veronderstel ik.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenJa al die ID3's die al lang besteld zijn en nu na een half jaar in een wei te staan eindelijk uitgeleverd zijn kunnen worden.
Als 2790 onwaarschijnlijk is, wat is dan de tesla model 3 in december 2019? (12053 stuks).
Kennelijk hebben ze bij VW wel niet genoeg tijd gehad om alle vijzen nog eens goed aan te draaien..
Btw, in Zeebrugge stond vorige week, voor zover ik kon zien, geen enkele Tesla op het plein. Het autoterrein stond nochtans goed vol met andere merken. Zou altijd kunnen dat ze nu misschien elders worden afgezet natuurlijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Oesje, dat wordt een nieuwe!
Btw, in Zeebrugge stond vorige week, voor zover ik kon zien, geen enkele Tesla op het plein. Het autoterrein stond nochtans goed vol met andere merken. Zou altijd kunnen dat ze nu misschien elders worden afgezet natuurlijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenJa al die ID3's die al lang besteld zijn en nu na een half jaar in een wei te staan eindelijk uitgeleverd zijn kunnen worden.
Ik kan ook foto's laten zien van een Tesla met twee verschillende voorzetels, slecht geverfd, of enkele waarin het binnenregende omdat ze er waren vergeten dichtingen te plaatsen
en die model 3 was toen vanwege het einde van een fiscaal voordeel stelsel, waar Tesla zo veel mogelijk heeft proberen van te profiteren
En ik vergelijk Polestar met ID.3
Mijn boodschap was dat de polestar 2 geen commercieel succes was. Maar heel dat platform lijkt me ook gewoon niet zo erg goed. Indien je echt geen Model 3 wilt, kan je beter wachten op de i4 denk ik.
Comment
-
Geef toe, een VW waar de wielen van afvallen, da’s toch niet echt wat je van dat merk verwacht...
jij vindt de polestar geen tesla killer, wellicht terecht, ik vind dat van de VW (matige kwaliteit en kinderziektes).
Nu staat er de komende jaren nog veel te gebeuren, de i4 zal wellicht een prima wagen worden, met een bijpassend prijskaartje. Kwam er ook geen nieuwe i3 (elektrische 3 reeks)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZe worden in China nu gemaakt, mss dat ze via de trein komen zoals de Volvo's die daar geproduceerd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenGeef toe, een VW waar de wielen van afvallen, da’s toch niet echt wat je van dat merk verwacht...
jij vindt de polestar geen tesla killer, wellicht terecht, ik vind dat van de VW (matige kwaliteit en kinderziektes).
Nu staat er de komende jaren nog veel te gebeuren, de i4 zal wellicht een prima wagen worden, met een bijpassend prijskaartje. Kwam er ook geen nieuwe i3 (elektrische 3 reeks)?
Comment
Comment