Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk Berichten
    Nee... In het kader van mijn opleiding hebben we een onderzoek gedaan

verstuurd vanaf mijn Nokia 3310
    En daaruit bleek dat rijden MET roetfilter in eindeffect schadelijker is dan rijden ZONDER roetfilter? Of zijn we over iets anders bezig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      En daaruit bleek dat rijden MET roetfilter in eindeffect schadelijker is dan rijden ZONDER roetfilter? Of zijn we over iets anders bezig?
      Haja he, iets met ultrafijnstof

* Gaat een zak popcorn halen ... *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Haja he, iets met ultrafijnstof

* Gaat een zak popcorn halen ... *
        Stokerke!

Maar ik ben wel weer benieuwd...

Comment

Waarschijnlijk gewoon wat er staat, dat die zwarte zichtbare roetwolken niet de schadelijkste uitstoot zijn van diesels, ongeacht roetfilter of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
            Waarschijnlijk gewoon wat er staat, dat die zwarte zichtbare roetwolken niet de schadelijkste uitstoot zijn van diesels, ongeacht roetfilter of niet.
            Inderdaad, dat zou ook kunnen.

Comment

Tsja, ik rij zelden 's nachts.

Da's waar. Trouwens dikke kar dat je rijdt. Ik kwam u (ik denk toch dat jij 't was)een tijd geleden nog tegen in dorp Schilde, raampje open en sigaret in de mond.
              Klopt, Van Sint Antonius door Schilde is mijn dagelijks traject. En sigaretje met de raam open is een gewoonte
              2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                Klopt, Van Sint Antonius door Schilde is mijn dagelijks traject. En sigaretje met de raam open is een gewoonte
                Moet wel vervelend zijn als het regent...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                  Klopt, ik heb nergens gesproken over wel/geen roetfilter.

Of hetschadelijk is voor de mens heeft vooral te maken met de grote van de deeltjes. De zwarte roetwolk bevat grote deeltjes die 'minder ver' in onze longen raken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk Berichten
                    Klopt, ik heb nergens gesproken over wel/geen roetfilter.

Of hetschadelijk is voor de mens heeft vooral te maken met de grote van de deeltjes. De zwarte roetwolk bevat grote deeltjes die 'minder ver' in onze longen raken.

KdG Hoboken ?
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                      Wat een hatelijk traject.... Hopelijk hoef je dat niet tijdens de spitsuren te doen. Daarbuiten is het al de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Wat een hatelijk traject.... Hopelijk hoef je dat niet tijdens de spitsuren te doen. Daarbuiten is het al de moeite.
                        Rond 13u00 - 14u00 en dan 's nachts als ik van het werk kom. Als ik er eens 's morgens doormoet rijd ik achterdoor zodat ik uitkom aan de Carrefour in Schilde.
                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                        2000 Bmw 320d
                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                          KdG Hoboken ?
                          Nee, vives kortrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Het is op de Turnhoutsebaan haast in elke dorpskern ellende. Maar Schilde spant wel de kroon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                              Klopt.
                              Maar is ook merk afhankelijk hoor.
                              Onze cupwagen (Golf 5 VW Racing omgebouwd naar 275pk en 500Nm endurance modus en 290pk en 530Nm sprintmodus) ontwikkelt bijna geen rook.
                              Maar als er iemand met een ford (no offence) vraagt achter een DPF delete verwittig ik hen al van de enorme rookontwikkeling. (wordt dan ook bijna nooit gedaan)
                              Ja, kan mij voorstellen dat met gedateerde techniek het niet zo eenvoudig is om een zo correct mogelijke brandstofverbranding te verkrijgen.

Comment

Oooh, helemaal mijn vriendje!
                                Maar dan ben ik uw allerbeste vriendje, heb de DPF nog in onze Bluemotion zitten en heb gisteren een nieuwe gekocht om mijn auto minder te gebruiken.
                                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                  Maar dan ben ik uw allerbeste vriendje, heb de DPF nog in onze Bluemotion zitten en heb gisteren een nieuwe gekocht om mijn auto minder te gebruiken.
                                  Waarom wil iedereen het vriendje van Jakkel zijn?
                                  Als iemand mij een goede reden kan geven wil ik er wel is over nadenken om extra roetfilters te plaatsen in plaats van te verwijderen.

Comment

Als iemand mij een goede reden kan geven wil ik er wel is over nadenken om extra roetfilters te plaatsen in plaats van te verwijderen.
                                    Ik wil jouw vriendje ook zijn hoor als je de V70 gratis wil chippen

Comment

Omdat Jakkel een lieve mens is.

Comment

Omdat Jakkel een lieve mens is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten

Ik heb u aan de telefoon gehad. Geef toe, heel beleefd en lief hé!

Comment

Working...