Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik lees hier precies nogal vaak als het geen maatwerk is, is het niet goed.

Ik weet toch van heel wat mensen die zonder maatwerk, losjes meer dan 350PK uit een tweeliter haalt, en daar fabrieksgarantie op geeft.

En 20 jaar geleden 2080PK uit een tweeliter, en daar dan 3 jaar of 100.000km garantie op gaven.

De naam van die mensen hierboven: Constructeur!

Comment

• Voorlopig ook wel tevreden van mijn 'niet op maatwerk' gechipte V70.
      Nu ja, ik rij nog maar 2 maand met de tune, de brokken moeten misschien nog komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
        Ik wil toch geen cat meer op mijne. Is sowieso al gewichtsbesparing, en zeker met een grotere turbo zou dat een deel gaan begrenzen. Ik heb vorig jaar mn originele uitlaat moeten terugsteken voor de keuring (en tune wissen), maar dit jaar ga ik eens wat anders proberen. Misschien een bengrenzer op toerental in neutraal, misschien op minder cylinders door de keuring gaan, ik weet het nog niet :p
        Ben 1x met straight pipe naar de keuring gegaan, kreeg er heel wat bekijks, en was enkel afgekeurd op uitstoot haha
        Ja dat bedoel ik, altijd grote kans op geneuzel bij de keuring met een open pijp maar als je het ervoor over hebt om ieder jaar wat te sleutelen of iets te verzinnen dan is dat ook goed.
        Persoonlijk ben ik daar niet zo voor maar ieder zijn keuze natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Voorlopig ook wel tevreden van mijn 'niet op maatwerk' gechipte V70.
          Nu ja, ik rij nog maar 2 maand met de tune, de brokken moeten misschien nog komen
          Als je tune goed gedaan is en je bent zelf een "normale "chauffeur" dan zit dat wel snor.

Comment

• zo stil hier de laatste tijd , tuners nog op verlof?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
              Als je tune goed gedaan is en je bent zelf een "normale "chauffeur" dan zit dat wel snor.
              Ondertussen meer dan 3 maand en nog altijd geen brokken
              Volgende maand trouwens dynorun, dan weten we direct hoe goed het gedaan is.

Comment

• Hey,

Binnenkort heb ik een VW tiguan van 2015 CRDTI 110pk.
                Ik zou deze graag laten chiptunen.
                Ik woon in de regio limburg.
                De volgende tuners heb ik gevonden in deze regio:

C.T.H. Tuning: (Overpelt):
                Chiptuning plus: (Dilsen stokem)
                ATM chiptuning: (Houthalen)

Heeft er iemand ervaring met één van de deze hierboven ?
                Of raden jullie iemand af ?

Alvast bedankt

Comment

• Enkel al negatieve verhalen over ATM gelezen, de rest ken ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flake Bekijk Berichten
                    Hey,

Binnenkort heb ik een VW tiguan van 2015 CRDTI 110pk.
                    Ik zou deze graag laten chiptunen.
                    Ik woon in de regio limburg.
                    De volgende tuners heb ik gevonden in deze regio:

Alvast bedankt
                    Van de 3 CTH .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flake Bekijk Berichten
                      Hey,

Geen ervaring met 1 van die 3.
                      Maar ik zou me niet blind staren op "in de buurt". Is een keertje tot Antwerpen bollen zoveel moeite?
                      Hier op het forum zijn een paar tuners actief. Ik ben ook tot bij 1 van hen gereden ipv hier in de buurt te zoeken.
                      Rij nu zelf al meer dan 2 jaar rond met 146.4 pk ipv de originele 110.1 (op de testbank) en geen extra slijtage of stukken tot nu toe.
                      Misschien kan je ze via een PB eens vragen naar een forumgenotenkorting ofzo, dan is het verschil in brandstof ook al terugverdiend.
                      KLIK |&| KLAK

Comment

• Cth als het echt moet

Comment

• Zelf nooit bij CTH geweest, maar verschillenden die ik ken wel. Heb er nog niemand over zien klagen.

Comment

• Je hebt ook kempower in limburg die leveren ook prima werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Je hebt ook kempower in limburg die leveren ook prima werk.
                              Die was ik zelfs vergeten dat is misschien wel de meest onderschatte tuner in heel Limburg.
                              Ze doen dan ook niet echt moeite om nieuwe klanten te vinden heb ik de indruk (social media/forums/..)

Comment

• No other ketchup tastes like ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                  No other ketchup tastes like ...
                                  Passeer daar binnen een maand voor een dynorun, eens zien hoe hun service is.

Comment

• Een 'simpele' vraag...

Ik zou graag mijn Skoda Octavia RS TDI laten chippen... Waar kan ik best terecht?

Een 5-tal jaar geleden, toen ik er meer mee bezig was, had je op het eerste zicht maar een handvol aanbieders. Nu is het precies een wildgroei: ik zie door de bomen het bos niet meer...

Regio, afstand: speelt weinig rol.
                                    En qua prijzen en beloofde vermogens zitten ze allen min of meer gelijk: van 184pk en 380nM naar 220pk en 450nM, hier en daar er wat boven...

Dus... Waar ga ik best qua kwaliteit, betrouwbaarheid en om zeker te zijn dat ze er niet zomaar een standaard file in droppen?

Comment

• DVX!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Apec is ook goed, testbankrun gedaan aldaar

DVX en BRP zijn ook professioneel
                                        Te mijden zijn beunhazen die het voor 299 euri doen na hun uren
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Ik heb t ooit bij mijn saab 9000 laten doen 150 pk naar 225pk, voor 50€ geen problemen gehad.
                                          Kan je gratis dll: http://www.txsuite.org/download/t5suite2/
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...