Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Politie ergernis topic.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIs dat geen overtreding? Een af en oprit nemen was volgens mij toch een overtreding, valt dit er ook niet onder?
Over overtredingen gesproken: aangezien er bij het nemen van de afrit naar het tankstation geen bord "einde snelweg" staat, en bij verlaten van het tankstation en parking geen bord "begin snelweg" staat, mag je volgens mij toch aannemen dat het tankstation en de parking op de snelweg liggen, juist? Hoe is dat compatibel met het feit dat je niet mag parkeren op de snelweg, laat staan rondlopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDat files eerlijk kunnen verlopen, is een illusie. Het kan mij inderdaad worst wezen dat mensen op het linkervak uit een morele overtuiging te vroeg ritsen en zo het verkeer op het andere vak onnodig hinderen. Dan kan je daar inderdaad achter aan sluiten en zelfs voor de versmalling ook te vroeg invoegen om brave moralisten zoals jezelf niet voor het hoofd te stoten, of je beseft dat verkeer functioneert als een waterloop en het verkeer de route met de minste weerstand kiest.
Van mij mogen ze vrolijk iedereen aan zo een controle onderwerpen, maar dat neemt niet weg dat je enkel in je morele reet gebeten bent, maar er eigenlijk geen enkele verkeersovertreding is gepleegd...
Linkervak voeg ik pas op het laatst in zoals het eigenlijk hoort. In Nederland geen enkel probleem, daar doet bijna iedereen het. Een parking oprijden om de file te passeren zodat de andere mensen langer kunnen wachten, is van een andere orde, is gewoon asociaal, overtreding of niet.
Comment
-
Ik vind het ook asociaal, totdat ik een collega tegenkwam die vrolijk toegaf het te doen. Het spaarde hem op drukke dagen tot 10 minuten. Ik haal er geen 10 minuten uit, maar ik heb nooit moeite om terug in te voegen en raak niet in een golf van nodeloos stoppende voertuigen...
Comment
-
Ie zit er nog maar een weekje op, maar had al prijs.
Tze cop: "Goeiemorgen meneer, politicontrole. Wilt u uw motor stilleggen"
Me: "OK meneer, ik heb sleutel net uit contact gehaald. Is er een probleem?"
Tze cop: "Meneer, ik vraag het niet nog eens: gelieve motor stil te leggen"
Me: "Meneer, zie hier de sleutel van de wagen in mijn handen. Sleutel is uit contact hoor"
Tze cop: "meneer, ik hoor uw motor nog dra....
En dan deed de turbotimer zijn werk...
Heb het wel serieus moeten uitleggen *zucht*
En dan nog een briefje vragen omdat je halfuur te laat op je werk komt... Dat hebben ze ook niet graag. Voelde me precies terug op school
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWaar staat dat een afrit nemen en een oprit nemen een overtreding is?
Over overtredingen gesproken: aangezien er bij het nemen van de afrit naar het tankstation geen bord "einde snelweg" staat, en bij verlaten van het tankstation en parking geen bord "begin snelweg" staat, mag je volgens mij toch aannemen dat het tankstation en de parking op de snelweg liggen, juist? Hoe is dat compatibel met het feit dat je niet mag parkeren op de snelweg, laat staan rondlopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenZwaantjes die hun motards zomaar op betalende parkeerplaatsen zetten, en dan nog zonder te betalen. Op de bon ermee!1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenWaarom worden die bestuurders daar geparkeerd?
Waarom doen ze eigenlijk zoiets McLane?
En het beste moet dan nog komen: dat deden ze op het Beursplein in Brugge, voor hun commissariaat. Terwijl er daar verschillende voorbehouden plaatsen en zelfs een binnenplein is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie flikken met hun decibelmeters die om 't halfuur de muziek komen stiller zetten.
'k Stond er es naast, 95dB terwijl het maar 90dB mag zijn.
Zeikers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie flikken met hun decibelmeters die om 't halfuur de muziek komen stiller zetten.
Zeikers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenOei, excuseer mij voor mijn ongepast woordgebruik. Hun moto's bedoelde ik. Nu zal iedereen het wel begrijpen zeker?
Waarom doen ze eigenlijk zoiets McLane?
En het beste moet dan nog komen: dat deden ze op het Beursplein in Brugge, voor hun commissariaat. Terwijl er daar verschillende voorbehouden plaatsen en zelfs een binnenplein is.
Waarom ze die dan niet binnenzetten weet ik niet.
Maar tijdens het uitvoeren van mijn job ten behoeve van de bevolking ga ik geen geld uit mijn zakken in een parkeermeter (ticketautomaat) steken. Ik zou nogal veel nikkel moeten meesleuren en kan dan beter gaan doppen.Last edited by McClane; 16/10/2009, 15:27.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenWaarom ze die dan niet binnenzetten weet ik niet.
Maar tijdens het uitvoeren van mijn job ten behoeve van de bevolking ga ik geen geld uit mijn zakken in een parkeermeter (ticketautomaat) steken. Ik zou nogal veel nikkel moeten meesleuren en kan dan beter gaan doppen.
Dat politieagenten bijzondere machten worden toebedeeld om hun job uit te oefenen, dat staat buiten kijf. Maar ik dacht dat ze enkel gemachtigd waren om verkeersovertredingen te maken in geval van uiterste noodzakelijkheid, en dan nog in overeenstemming met het belang van de noodzakelijkheid. Nu ja, daar heb je het eigenlijk al: is parkeren zonder te betalen een verkeersovertreding?
Comment
-
Zeikers...
Comment
-
Nog niet gelezen, maar ik ben er van overtuigd dat al die Ipods op het maximum veel schadelijker zijn dan één fuif per week met 5u luide muziek.
Imho hé, je moet ook niet voor de luidsprekers gaan staan hé, maar 't is niet omdat de jeugd hun gehoor kapot helpen met de Ipods dat er op een fuif de muziek om 't halfuur wordt stiller gezet.
Maar soit, ik heb geen Ipod en heb ook nog geen last van mijn gehoor en voor de fuif per week/2 weken...
Comment
Comment