Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
    Show off!
    Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, ik had graag de 62 gefietst.
    ik heb nog niet eens de kans gehad mijne MTB te kuisen van vorig weekend...
    Was wel niet zoals in Lommel maar zeker een mooie tocht.

En een beetje stoeffen mag he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      Ikke @ TT in Mol Millegem

Cool dat je weigert van tijd te verliezen en gewoon in je broek piest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
        Cool dat je weigert van tijd te verliezen en gewoon in je broek piest!
        Alles voor een goed gemiddelde.

Comment

• Maffia Courreuro laat weten dat het aan de tenue ligt.

Comment

• Iemand tips omtrent het onderhoud van een MTB? Na iedere rit poetsen en hoe grondig is dat dan?

Comment

• Ik ben geen kuisfreak, spuit die af na de rit , droog de ketting af en smeer ze opnieuw, dat is het zowat.

Comment

• Hoeft niet, hangt af van de omstandigheden. Alleen de ketting wat droog houden en het stof eraf als het droog is . Als het modderig was afspuiten met middendruk en proper maken.

Comment

• pfff daarnet een tochtje gedaan me oa de gekende routes in Izegem, Ingelmunster, Ooigem en Wielsbeke, goed voor 64km modderploeteren... Alle bosjes, singletracks zijn hier herschapen tot een modderpoel, wintermountainbiken in de zomer, het kan dus ... Waar blijft de zon

Onderhouden doe ik met Poorboys APC , een multireiniger die je met water kan verdunnen ( moet eigenlijk ) , echt topspul om je fiets te reinigen ! Ik gebruik een nogal stevige concentratie 1 op 5 en daarmee kun je zelfs je ketting perfect proper maken. Na een tochtje zoals hierboven eerst de fiets goed met de tuinslang afspuiten, daarna met een plantensproeier met verdunde APC de hele fiets inspuiten , 2 minuten laten inwerken en afspuiten, hier en daar met een zachte borstel wat schoonmaken en klaar is kees, het vuil vliegt er met dat spul zo van af !
                  Last edited by Audidriver; 23/07/2011, 19:41.

Comment

• Mooi fietsje trouwens

Comment

• Morgen de MTB nog eens uithalen na enkele weken er niet meer op gereden te hebben!

Soms ga ik gewoon eens gaan kijken hoe ze erbij staat in de garage, wat zalig frame en livery

Comment

• Iemand een fiets voor een auto ruilen?

Comment

• Voor mij zal het nog tot eind augustus duren eer ik weer op de mtb kruip (einde dazenseizoen) , maar tot zolang maal ik flink wat kilometers af op de wegfiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                            Iemand een fiets voor een auto ruilen?
                            Ik wil mijn Taurine anders wel ruilen tegen jóuw auto.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Voor mij zal het nog tot eind augustus duren eer ik weer op de mtb kruip (einde dazenseizoen) , maar tot zolang maal ik flink wat kilometers af op de wegfiets
                              De beste basis voor alles!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Mooi fietsje trouwens
                                thx , een fijne fiets, heel tevreden van tot hiertoe ( enkel de rotor kettingbladen slijten sneller dan me lief is, zeker als ik vergelijk met de XTR bladen op m'n andere fiets )

Comment

• Gisteren een nieuwe MTB afgehaald : Cannondale Flash 29er carbon 1, zelfde model dat ik getest had in de LCMT en zeer tevreden van was. Bolt echt wel super

LCMT is trouwens goed meegevallen, zelfs 3de geworden bij de masters.

Comment

• Poidh!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      Poidh!

Comment

• Ma fack Tuur, zelfs op het gebied van fietsen heb jij een droompark...

Waarom een 29'er en geen 26'er? Voel je dat verschil in België ook al? (Ik ben nog altijd niet overtuigd van een 29'er maar dat zal zeker te wijten zijn aan mijn kennis)

Comment

• 'k moet zeggen dat dat zowat de enige 29'er is die ik kan smaken, op een niner met vaste vork na misschien.

Al de rest vind ik meestal echt niet mooi.

Dus, voor een 29'er, goede keuze!

Comment

Working...
                                          X