Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Show off!
Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, ik had graag de 62 gefietst.
ik heb nog niet eens de kans gehad mijne MTB te kuisen van vorig weekend...
Was wel niet zoals in Lommel maar zeker een mooie tocht.
Hoeft niet, hangt af van de omstandigheden. Alleen de ketting wat droog houden en het stof eraf als het droog is . Als het modderig was afspuiten met middendruk en proper maken.
pfff daarnet een tochtje gedaan me oa de gekende routes in Izegem, Ingelmunster, Ooigem en Wielsbeke, goed voor 64km modderploeteren... Alle bosjes, singletracks zijn hier herschapen tot een modderpoel, wintermountainbiken in de zomer, het kan dus ... Waar blijft de zon
Onderhouden doe ik met Poorboys APC , een multireiniger die je met water kan verdunnen ( moet eigenlijk ) , echt topspul om je fiets te reinigen ! Ik gebruik een nogal stevige concentratie 1 op 5 en daarmee kun je zelfs je ketting perfect proper maken. Na een tochtje zoals hierboven eerst de fiets goed met de tuinslang afspuiten, daarna met een plantensproeier met verdunde APC de hele fiets inspuiten , 2 minuten laten inwerken en afspuiten, hier en daar met een zachte borstel wat schoonmaken en klaar is kees, het vuil vliegt er met dat spul zo van af !
Voor mij zal het nog tot eind augustus duren eer ik weer op de mtb kruip (einde dazenseizoen) , maar tot zolang maal ik flink wat kilometers af op de wegfiets
Voor mij zal het nog tot eind augustus duren eer ik weer op de mtb kruip (einde dazenseizoen) , maar tot zolang maal ik flink wat kilometers af op de wegfiets
thx , een fijne fiets, heel tevreden van tot hiertoe ( enkel de rotor kettingbladen slijten sneller dan me lief is, zeker als ik vergelijk met de XTR bladen op m'n andere fiets )
Gisteren een nieuwe MTB afgehaald : Cannondale Flash 29er carbon 1, zelfde model dat ik getest had in de LCMT en zeer tevreden van was. Bolt echt wel super
LCMT is trouwens goed meegevallen, zelfs 3de geworden bij de masters.
Ma fack Tuur, zelfs op het gebied van fietsen heb jij een droompark...
Waarom een 29'er en geen 26'er? Voel je dat verschil in België ook al? (Ik ben nog altijd niet overtuigd van een 29'er maar dat zal zeker te wijten zijn aan mijn kennis)
Comment