Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lap, dat is wel spijtig.

Comment

• kzie mij al rondrijden met zo een 1-AAA-004 of zoiets..
      toeval dat ik net nu een andere wagen aanschaf..

Comment

• om dat te vermijden heeft mijn pa vandaag alles gedaan om nog met de oude te kunnen rijden

Trouwens dit zijn geen europese platen want die bestaan eigenlijk niet eens. het is nog altijd een Belgische "naar europees formaat". Heb gisteren trouwens vernomen dat europa geen enkele zegen heeft gegeven over dit type plaat van ons. Dus als ze er ooit eens debat gaan over opzetten kan het evengoed zijn dat ze weer allemaal mogen veranderen.
        Last edited by ; 10/11/2010, 16:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten

En om te antwoorden op de voorgaande vraag ivm die adreswijziging. Er zal inderdaad een nieuwe europese nummerplaat toegekend worden bij elk contact met DIV, vervanging voertuig, verandering adres, ...
          Bij een adreswijziging is er geen contact met DIV.
          Gewoon met roze kaart naar gemeente gaan en daar typen ze uw nieuw adres op de roze kaart.
          (dit was toch 2 jaar geleden zo, maar ik betwijfel of het nu anders is)

Comment

• Nu is het anders.

Comment

• Het belachelijkste is nog dat je nu moet betalen aan de facteur? Moet ik nu echt zorgen dat er iemand thuis is tot de post langskomt met die stomme plaat?
              Ik wil gewoon mijn kleine plaat houden op mijn 16v, als die auto dan 75 jaar oud is, heb ik iets speciaal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Nu is het anders.
                Heb je daar wat meer info over? Dat is nog een tegenvaller erbij ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                  Bij een adreswijziging is er geen contact met DIV.
                  Gewoon met roze kaart naar gemeente gaan en daar typen ze uw nieuw adres op de roze kaart.
                  (dit was toch 2 jaar geleden zo, maar ik betwijfel of het nu anders is)
                  ja, en toen doorkruisten ze je adres en typten ze het nieuwe ernaast... nu krijg je een nieuwe roze kaart van de DIV

en tussenkomst van DIV resulteert vanaf volgende week dinsdag in een Europese nummerplaat

zwaar kut met peren
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• heb je dan terug een biv ook?
                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      heb je dan terug een biv ook?
                      nee, gelukkig niet, enkel 40 euro kosten voor 2 nieuw platen

Comment

• heb je een andere auto gekocht mss?
                        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                          heb je een andere auto gekocht mss?
                          nee, ik ben deze week verhuisd...

adreswijziging -> aanpassen roze kaart -> nieuwe europese nummerplaat

Comment

• klopt, heb vanmorgen naar de div gebeld en ze vertelden me hetzelfde. de nieuwe plaat mag je dan wel voor de rest van je leven houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                              klopt, heb vanmorgen naar de div gebeld en ze vertelden me hetzelfde. de nieuwe plaat mag je dan wel voor de rest van je leven houden.
                              dat was bij de huidige ook.
                              wimoptiek.be op

Comment

• met de nadruk op was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                  ja, en toen doorkruisten ze je adres en typten ze het nieuwe ernaast... nu krijg je een nieuwe roze kaart van de DIV

en tussenkomst van DIV resulteert vanaf volgende week dinsdag in een Europese nummerplaat

zwaar kut met peren
                                  Je krijgt geen roze formulier, maar een zandkleurig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                    met de nadruk op was
                                    idd maar dat kan evengoed volgende maand bij de nieuwe ook zijn.
                                    voor heel je leven is redelijk relatief hier in belgie.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Pa heeft ook rap nog maar zijn perso plaat op de juiste gegevens laten zetten.
                                      Anders zou het 9-SCU-510 zijn.

Vandaag dus nog nummerplaat toegekomen int oude formaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Je krijgt geen roze formulier, maar een zandkleurig
                                        verandert da?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                          verandert da?
                                          Yup .

Comment

Working...
                                          X