Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 9,34 met de 520i. Das bijna voor niks Over 700km waarvan 100km continu boven de 180. Rijbereik ligt dus op ruim 800km. Niet slecht voor zo'n oude doos.

Comment

• Verbruik in sig van de Clio RS.

Valt al bij al nog goed mee eigenlijk aangezien wanneer ik met de clio op weg ben af en toe wel eens aardig doortrap.

Met de C3 waar ik in de week mee ga werken zit ik op zo'n 5,5 à 5,8l gemiddeld verbruik, een 1.4 HDI'tje, zalig zuinig ding is dat, en ik trap er constant mee door, maar da's meer uit pure noodzaak om vlot te kunnen zijn in het verkeer .

Comment

• Momenteel zit ik op 6,7 met de Bipper, gemiddeld.

Maar ecorun de laatste 40km wel 3,8 l/100km gehaald.

Autootje heeft wel nog maar 500km.

Comment

• Eerste tank van de Golf VI 2.0 TDI (136pk) , 710 km gedaan, had nog een bereik van 30km volgens BC. Wel stevig doorgereden en ongeveer 100km stad. De rest autosneweg aan +-160 km/u altijd met pieken tot 190

Kan het makkelijk aan 1000km krijgen denk ik als ik 130 altijd rijd en als hij eenmaal uit rodage is.

Comment

• 5,0l/100km in stadsverkeer + secundaire wegen tijdens ecorun.

6,5 gemiddeld nu.

Comment

• ik ga voor elf
              denk ni dat dat kan

Comment

• Ik verbruik gemiddeld zo'n 12l/100km, ik rij over het algemeen dan nog redelijk kalm ook.

Ik heb de wagen ooit heel nipt onder de 10l gekregen door heel kalm over de autosnelweg te tuffen (mijn auto houdt niet zo van de regen )

Comment

• Gisteren met de Focus eens rustig gereden (ok, nog een paar keer alles uit de kast gehaald en een stuk 160 gereden dus nja...).

Gemiddeld verbruik van 4,73l/100km gehaald

Binnenkort nog eens proberen onder te duiken

Comment

• Gisteren ook eco-run gedaan, laagste verbruik ooit gehaald (over 130km ongeveer), zijnde 8,7 l/100km ...

Comment

• 100 kmh

Comment

• Vorige week met de 525tds, 500km waarvan 440 autostrade : 8,3l/100km.

En bleke willy: impressive ! Toch mijn ouders es overtuigen

Comment

• Ik zit op enkele uitzonderingen na altijd tussen de 8 en de 9 l/100km per tank. Vooral stad en gewestwegen, regelmatig toch eens goed gas geven Valt goed mee vind ik.

Comment

• Heen en terug naar Italië met een volgepakte 407 1.6HDI, vlot doorgereden waar het ging (nogal veel wegenwerken in Duitsland en Oostenrijk)

==> 5,4l/100km, ik was onder de indruk....over het verbruik
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• ik zit aan een gemiddeld verbruik van 7,4l per 100km met de BMW 725tds.
                              Ik rij zeker niet sloom...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                ik zit aan een gemiddeld verbruik van 7,4l per 100km met de BMW 725tds.
                                Ik rij zeker niet sloom...
                                Das een liter meer dan ik en das bij mij dan nog zuinig gereden(ale, redelijk toch). Als ik doorpeer zit ik aan 10 gemakkelijk. Tzal wel met die chip te maken hebben....

Comment

• Ik ben vanmiddag voor de 200e gaan tanken getuige mijn rood tankstationnetje hieronder
                                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• ferm gereden

Comment

• 8,23l met de Sprinter, over 352km afstand. Maar denk toch dat de teller van de pomp zich gemist heeft. Heb in de vlaamse ardennen gezeten, naar beneden is dan wel zuinig, maar 2km aan een stuk planche geven om die 90 nooit te halen kan volgens mij niet met dit verbruik. En volgens 't dash moest ik toch meer dan 40l tanken...

Comment

• Hoe zet je dat dingetje eigenlijk bij je signature van je verbruik?
                                        Ik heb me al aangemeld op die site en gegevens ingegeven...

Comment

• Effe hier ook eens plaatsen:

Dik 5 jaar oude motor.

Comment

Working...