Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb ook een vraagje voor de experts. Hoeveel kan je een E6O 525 d bwm laten chiptunen. Wat zijn de prestaties in O-1OO km in optrekken en welke kostprijs hangt daaraan vast bij Heinz?
Heb ook een vraagje voor de experts. Hoeveel kan je een E6O 525 d bwm laten chiptunen. Wat zijn de prestaties in O-1OO km in optrekken en welke kostprijs hangt daaraan vast bij Heinz?
wanneer mag ik es langskomen voor een testsessie met de A4 1.8T naar 193pk?
wat dacht je van volgende week zaterdag ? dan heb ik nog een gaatje in de agenda , rond 16h ? en anders mail je me maar eens voor een afspraak op een andere dag .
greetyzzz
Bruno
@pmmeke : 0-100km/h metingen zijn zoizo heel onnauwkeurig , ik stel voor dat je na afspraak eens langskomt met een 525d die we zullen tunen en dan mag jij zelf eens nameten hoe snel die is na tuning
Bruno,
wil je eens nakijken wat er eigenlijk voor mijn wagen kan.
Qua vermogenswinst of koppel. Want het spookt nog altijd rond in men hoofd. Het gaat over een hyundai coupe 2.0l 16v van 2001
Comment