Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autotuning - vragen & antwoorden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door tuscani@Bruno
Bent u de eigenaar van Auto tune Heinz of een werkmakker?
Kan u dan niet eens nakijken wat er voor mijn wagentje nodig is..
Dacht ik misschien aan een schuilnaam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door tuscani@Bruno
groetjes
Bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pascalOorspronkelijk geplaatst door Ceke
kan je wat cijfertjes geven ?
groetjes
Bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruno320DOorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door tuscani@Bruno
groetjes
Bruno
Is het toevallig dan jouw zilveren 320d die gebruikt geweest is voor een paar artikels. Dacht dat he tover een zilveren 320d ging, met 18inch velgen van (het merk ontgaat me nu even). Waren er toch positief over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willDeze namiddag stond er ook ne zilveren Cayenne buiten bij Heinz, er kwam iemand buiten die zich naar de achterkant (onderkant) begaf dacht ik. (Zag het maar in 't passeren, denk dat het rond 15.30 was).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruno320DOorspronkelijk geplaatst door willDeze namiddag stond er ook ne zilveren Cayenne buiten bij Heinz, er kwam iemand buiten die zich naar de achterkant (onderkant) begaf dacht ik. (Zag het maar in 't passeren, denk dat het rond 15.30 was).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freakOorspronkelijk geplaatst door bruno320DOorspronkelijk geplaatst door willDeze namiddag stond er ook ne zilveren Cayenne buiten bij Heinz, er kwam iemand buiten die zich naar de achterkant (onderkant) begaf dacht ik. (Zag het maar in 't passeren, denk dat het rond 15.30 was).?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door mustang_freakOorspronkelijk geplaatst door RabbitWat is de V-max?
V-max is inderdaad de begrenzing tot 250km/h
Maar volgens autoweek.nl haalt enkel de cayenne turbo een topsnelheid hoger dan 250 (266) maar die is standaard niet begrensd..BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door mustang_freakOorspronkelijk geplaatst door bruno320DOorspronkelijk geplaatst door willDeze namiddag stond er ook ne zilveren Cayenne buiten bij Heinz, er kwam iemand buiten die zich naar de achterkant (onderkant) begaf dacht ik. (Zag het maar in 't passeren, denk dat het rond 15.30 was).?
maar V= snelheid , V-max slaat ook ook op de (elektronische) snelheidsbegrenzing , die ingeprogrammeerd zit in de computer v bepaalde (sport-)wagens .
Aan u om te bepalen welke V-max Heinz vd Cayene moest halen
Comment
Comment