Veel mensen denken van wel ? Dat heb ik nog nergens gehoord of gelezen. Ook hier heb ik daar nog geen discussies over gevonden, toch ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ELEKTRISCHE WAGENS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenVeel mensen denken van wel ? Dat heb ik nog nergens gehoord of gelezen. Ook hier heb ik daar nog geen discussies over gevonden, toch ?
Net na de garantieperiode is je batterij nog maar goed voor 60% van de range, een maand later vliegen ze in brand, en als je tegen een haag rijdt, dan is de auto total loss.
Dat staat op FB toch onder elk artikel over een electrische auto nadat de eerste schrijft: "electrisch rijden doen we op de botsauto's of met de trein".
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Comment
-
Apen noord-westkust
Geholpen door wegenwerken en temp tot 34 graden….hoe hoger hoe beter zie teslabjorn eqs thailand, ondanks airco
Geen record, evenaring…maar wel op heenweg, vreemd genoeg blijkt terugweg - hoewel 19 meter naar boven, meestal zuiniger
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Apen noord-westkust
Geholpen door wegenwerken en temp tot 34 graden….hoe hoger hoe beter zie teslabjorn eqs thailand, ondanks airco
Geen record, evenaring…maar wel op heenweg, vreemd genoeg blijkt terugweg - hoewel 19 meter naar boven, meestal zuiniger
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
- Likes 1
Comment
-
nee, maar
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbeide jaarrond gereden
Comment
-
ondertussen over de taalgrens
Philippe Henry était l'invité du Bel RTL matin de ce mercredi 6 septembre. Le ministre wallon du Climat, de la Mobilité et de l'Énergie a répondu aux questions de Martin Buxant, notamment sur la très contestée taxe de mise en circulation.
gewichtstax...met co² bonusmalus...tesla €2500 biv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Het was me al opgevallen dat de Enyaq van mijn collega na een dikke 4md al serieuze bandenslijtage heeft.
En de man in kwestie is zeker geen racer.
Comment
-
stel vast, nu zelf 10k gelopen, geen merkbare slijtage, en remmen voor een bocht ga ik niet doen...want das inefficient + dat doe ik nog wel eens graag
ook met de bijna even zware s, met nog meer - wel onbenut - koppel (620 vs 550) wisselde ik de michelin cc's na 60k geloof ik , met nog veel profiel uiteindelijk voor die nieuwe janten met de winterbanden
Comment
Comment