Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ELEKTRISCHE WAGENS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel mensen denken van wel ? Dat heb ik nog nergens gehoord of gelezen. Ook hier heb ik daar nog geen discussies over gevonden, toch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
      Veel mensen denken van wel ? Dat heb ik nog nergens gehoord of gelezen. Ook hier heb ik daar nog geen discussies over gevonden, toch ?
      Toch wel hoor.
      Net na de garantieperiode is je batterij nog maar goed voor 60% van de range, een maand later vliegen ze in brand, en als je tegen een haag rijdt, dan is de auto total loss.

Dat staat op FB toch onder elk artikel over een electrische auto nadat de eerste schrijft: "electrisch rijden doen we op de botsauto's of met de trein".

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Renault-topman Luca de Meo waarschuwt dat Europese autofabrikanten zich niet moeten laten verleiden door de prijzenoorlog in EV-land. 
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• EV liefhebbers komen bij autoweek goed aan hun trekken tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              EV liefhebbers komen bij autoweek goed aan hun trekken tegenwoordig.

Of... er zijn gewoon geen nieuwigheden in het ICE segment....

Comment

• Apen noord-westkust
                Geholpen door wegenwerken en temp tot 34 graden….hoe hoger hoe beter zie teslabjorn eqs thailand, ondanks airco

Geen record, evenaring…maar wel op heenweg, vreemd genoeg blijkt terugweg - hoewel 19 meter naar boven, meestal zuiniger

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Das 1.3 liter he, als niet op zp, windmolen of kern

Last edited by bobo; 07/09/2023, 15:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Apen noord-westkust
                    Geholpen door wegenwerken en temp tot 34 graden….hoe hoger hoe beter zie teslabjorn eqs thailand, ondanks airco

Geen record, evenaring…maar wel op heenweg, vreemd genoeg blijkt terugweg - hoewel 19 meter naar boven, meestal zuiniger

Gisteren op het werk toegekomen met 150 kilometer range, dat is normaal wat ik heb bij vertrek. Totale range op dat moment 200 kilometer. Goed weer en traag verkeer is een goeie mix.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Toch wel grappig dat alle EV mensen wel vroeg of laat beginnen te hypermilen op één of andere manier ;-)

Maar wel écht knap resultaat.. nooit verwacht dat zo'n grote auto zo zuinig zou zijn

Comment

• deed het met ice net zo eigenlijk ....en hij staat op label c rolweerstand 4-seizoens
                        de s ging van 5.4 naar 7 op (dikker en groter) winterrubber, beide jaarrond gereden

Comment

• ah ik dacht dat hoger verbruik in de winter enkel iets voor EV's was

Comment

• nee, maar

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            beide jaarrond gereden
                            reed laatste 2 jaar heel jaar door op winterbanden, door weinig km's omdat ik 500e reed

Comment

• wat banden kunnen doen

Comment

• als ik het goed voorheb is de michelin sport ev op de y op zich al een a-label op gebied rolweerstand?

In depth analysis of Michelin Pilot Sport 4 SUV vs Michelin Pilot Sport EV with performances such as wet, dry, RR & noise evaluated

...dan is die hankook nog wel een echte meerwaarde

Comment

• ondertussen over de taalgrens

Philippe Henry était l'invité du Bel RTL matin de ce mercredi 6 septembre. Le ministre wallon du Climat, de la Mobilité et de l'Énergie a répondu aux questions de Martin Buxant, notamment sur la très contestée taxe de mise en circulation.

gewichtstax...met co² bonusmalus...tesla €2500 biv

Comment

• henry is ecolo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

wat banden kunnen doen
                                      Mooie reportage.
                                      Het was me al opgevallen dat de Enyaq van mijn collega na een dikke 4md al serieuze bandenslijtage heeft.
                                      En de man in kwestie is zeker geen racer.

Comment

• stel vast, nu zelf 10k gelopen, geen merkbare slijtage, en remmen voor een bocht ga ik niet doen...want das inefficient + dat doe ik nog wel eens graag

ook met de bijna even zware s, met nog meer - wel onbenut - koppel (620 vs 550) wisselde ik de michelin cc's na 60k geloof ik , met nog veel profiel uiteindelijk voor die nieuwe janten met de winterbanden

Comment

• 60K heb ik sowieso nog nooit met een stel banden gedaan, denk ik

Comment

Working...
                                          X